Как се публикува запитване?
* Продуктите с обявена цена могат да бъдат директно поръчани от MEGAPARTS.
** За да направите запитване, трябва да имате профил: вход или регистрация →
Nissan
Nissan GT-R e модел каращ всички почитатели на високите скорости да въздишат, всеки път когато го видят. Всяка нова генерация GT-R е нещо като Второ Пришествие. Ето защо, от Nissan вече усилено работят по ново поколение GT-R, което се очаква да излезе през 2018 година и да включва много технологични новости. Top Gear са успели да изкопчат малко предварителна информация за бъдещия GT-R, който изглежда, че ще бъде наистина нещо специално. Ето и какво ни очаква:
Компанията е потвърдила информацията, че новият GT-R ще включва битурбо V6 двигател, използван в сериите Le Mans през 2015. 3-литровият V6 двигател с турбо интеграция и специална технология за изгаряне може да бъде използван и на пътя.
В сегашната си форма от Le Mans, новият 3 литров двигател достига до 6,500 оборота и максимална мощност от 550 к.с. Имайки в предвид, че настоящият Nismo GT-R постига 600 к.с, с очакваните подобрения до 2018-та, R36 GT-R може да достигне същите параметри, че дори и повече. Двигателят ще бъде отпред, както и преди, а скоростната кутия ще бъде двойна и автоматик. Купето ще е 2+2 местно.
В допълнение към битурбо V6 двигателя, колата ще има и електрически блок + батерия. Според компанията, хибрид е правилното решение, като това е естествена еволюция на следващото поколение GT-R. След като от Nissan вече са постигнали оптимално развитие на електрическите системи и батерии, е съвсем естествено, че те трябва да се внедрят в новото поколение супер-автомобили.
Дизайнът ще има нещо общо с Vision Gran Turismo
Шефът на конструкторите обяви, че изтеглите в Интернет концепции на следващия GT-R са далеч от истината, но все пак Vision GT за Grant Turismo e най-близо като идея до тяхната представа за GT-R. Най-вече елементите отпред и отзад, обяснява Накамура.
След като обявиха концепцията 2020 Vision GT, от Nissan обясниха, че това е тяхната визия за това, как бъдещия мощен автомобил би могъл да изглежда в бъдеще.
Може би ще слезе под 7 минути на Нюрбургринг
Това е само предположение, но настоящото R35 с 600 к.с GT-R успя да завърти обиколка за 7 минути и 8 секунди. Това е само 9 секунди над постижението на Lamborghini Aventador SV, 740 к.с, със специални гуми.
Супер-автомобилите би трябвало да отслабват с еволюцията, нали така? Не и GT-R, който в последно време се колебае около 1700 кг. и вероятно ще остане доста тежък. Според „бащата“ на GT-R Казутоши Мизуно, новият модел ще остане с подобно тегло. Доста журналисти считат GT-R за много тежък автомобил и искат много по-лек такъв. Според Мизуно, те не влагат мисъл при тези си искания и не гледат много професионално на нещата, тъй като лек автомобил може да е много опасен и труден за каране. Ако болид от Ф1 тежи 560кг, а с пилота повече от 600 кг., той генерира допълнително притискане от 1200-1300 кг, или общо колата става над 1800 кг. Шосейните автомобили не могат да постигнат толкова огромно притискане, което означава, че трябва да компенсираме с тегло.
Настоящият R35 GT3 GT-R e доказан състезател, печелил сериите Super GT, Fia GT, British GT, Asian Le Mans и други. Няма съмнение, че R36 ще бъде следващата стъпка на Nissan в автомобилния спорт.
Въпреки че след странни модели като Murano Cross-Cabriolet и Nismo Juke можем да очакваме всичко от Nissan.
Експресна доставка
Доставяме до всяка точка на България.
Нови части всеки ден
Ежедневно зареждаме нова стока.
Проверено качество
Авточасти с гаранция.
Право на връщане
14 дни на право на връщане на всяка поръчка.