Как се публикува запитване?
* Продуктите с обявена цена могат да бъдат директно поръчани от MEGAPARTS.
** За да направите запитване, трябва да имате профил: вход или регистрация →
Тези автомобили изглеждат брилянтно, но се провалят сериозно в други области. Въпреки това, ние ги желаем много силно!
Понякога хората се влюбват в автомобили, които изглеждат недодялани , но пък се представят изключително на пътя. Сега обаче ще завъртим нещата и ще ви разкажем за няколко страхотно изглеждащи предложения, които обаче имат много недостатъци в области различни от визията. Ето 8-те машини:
Спокойно можем да напълним този списък единствено с модели на Alfa, защото италианският производител е познат със своите добре изглеждащи „боклучави“ автомобили. Един от най-пресните примери е Brera. Невероятна визия, но разочароваща динамика и скорост. А след погребването на прекрасния двигател V6 Busso на Alfa, най-напомпания и модел е оборудван с безхарактерния 6-цилиндров двигател на GM. Заговори се и за GTA версия задвижена от Maserati V8, но тя все още не се е материализирала.
Срамота е че производството на DMC-12 беше лошо изпълнено, тъй като стоманеното шаси и отварящите се нагоре врати – както и връзката със „Завръщане в бъдещето“ - направиха автомобила сериозно готин. Качеството на изработка и надеждността на ранните модели бяха невероятни лоши, а колата със задно разположен двигател /150 коня V6, 2.85-литра/ - доста бавна. Нещата бяха още по-лоши при моделите за САЩ, които бяха с 20 к.с по-немощни заради поставения катализатор, като ускорението им до 100 км/ч бе за цели 10 секунди. Компанията постепенно западна и в последствие фалира, а нейният създател Джон Делореан арестуван заради трафик на наркотици – обвинения паднали по-късно.
Със своята ретро визия подобна на 507, Z8 е красавец, който обаче не се представя добре на пътя. Лоша кормилна уредба и доста недозавиване са запазена марка на този модел. Той страда и от криза на идентичността, защото не е нито круизър, нито спортна кола. Освен това е доста скъп при пускането си на пазара. Резултатът е, че са продадени много малко бройки, а като цяло колата е доста рядка. Тя остава като един от неуспешните модели в историята на BMW.
DB7 без съмнение изглежда невероятно, но за съжаление нещата отвътре не стоят така. Aston по това време страда от недостиг на парични средства, затова DB7 е еволюция на древната платформа Jaguar XJS. По това време собственик на британците е Ford, затова много компоненти срещани в тези автомобили се използват и за Aston. По тези причини, DB7 не е толкова добър, колкото DB9 или V8 Vantage.
Говорейки за XJS, това е автомобил попадащ лесно в категорията „боклук“. Той успява да шокира свикналите със заобления E-TYPE. Отличава се със ъгловат профил и голяма задна част. Според много хора XJS е един от най-красивите Jaguar-и до момента. Тъжно обаче е, че той не се отличава с висока надеждност, особено при ранните екземпляри. Можем да простим на компанията това, защото тя оправя много от проблемите по-късно, а фирми като Willkins Engineering модернизират XJS и поправят проблемите в електрическата система.
70-тарската визия на Beta Montecarlo обещаваше много, но колата със средно разположен двигател страдаше от множество проблеми. Главният е свързан с предните спирачки, които бяха доста склонни към блокиране. Карането на предела също се оказва проблемно. Lancia спря производството за няколко години с цел да разреши проблемите, а резултатът от това е по-добрата версия наречена S2.
Втората Alfa в списъка също обещаваше много – секси шаси, много компоненти от Мазерати вътре, и други интересни неща. За жалост колата никога не успя да оправдае очакванията. Според много специалисти тя има склонност към усукване и се държи непредвидимо в завоите. Това възпря плановите за производство – произведени са около 500 варианта купе и 500 Spider. Всички те бяха продадени сравнително бързо и затова колата е доста рядка и скъпа.
308 е едно от най-красивите Ferrari-та изобщо. То остава в историята със своята култова форма. Има 2.9 литров V8 двигател, който е достатъчно мощен за времето си, но същото не може да се каже за Ferrari 208.
То е подобно по визия, но има една малка разлика.- двигателят е едва 2-литров с мощност от само 155 коня. Това е доста странно решение за Ferrari, защото всички сме свикнали тези коли да са доста бързи и мощни. По-късно грешката е поправена с пускането на турбо версия
Източник: Car Throttle
Експресна доставка
Доставяме до всяка точка на България.
Нови части всеки ден
Ежедневно зареждаме нова стока.
Проверено качество
Авточасти с гаранция.
Право на връщане
14 дни на право на връщане на всяка поръчка.