Как се публикува запитване?
* Продуктите с обявена цена могат да бъдат директно поръчани от MEGAPARTS.
** За да направите запитване, трябва да имате профил: вход или регистрация →
Всички имали щастието да покарат Fiesta ST споделят, че колата би могла да бъде малко по-мощна. Новият модел не е такъв и вместо това предлага по-малък двигател с турбо и три цилиндъра. Това предполага, че ST ще е или невероятен успех или пълно разочарование.
За колко други нови перформанс коли пуснати с по-ниска или същата мощност може да се сетите?
Въпреки, че се лиши от един цилиндър и малко от капацитета, Fiesta ST не загуби никаква мощност. Малкият ЕcoBoost двигател разполага със 197 коня и въртящ момент 289Nm, което е дори повече от предния модел. Всъщност и двете числа са същите като при старата 1.6-литрова кола.
Наречете ни прекалено придирчиви, но това шаси, колкото и добро да е, има нужда от малко повече мощ. Дори Peugeut разполагат с 1.6 литрово турбо доставящо 276 коня. Време е от Ford да се вземат в ръце...
C6 RS 6 беше оборудвано с невероятно способен двигател - 571bhp V10. Това решение обаче доведе до два модела с V10 в същата гама /другият беше E60 M5/, така че C6 беше предлаган само за две години и половина – между 2008 и 2010.
C7 беше пуснато през 2012, но загуби два цилиндъра и 18 к.с. Въпреки това, колата не беше толкова лоша, защото моторът имаше подобрено двойно турбо и въртящ момент от 697Nm. За сравнение, старият модел C6 имаше 646Nm.
Един от най-очакваните хечбеци на пазара – оборудваното с турбо Renault Sport Clio. Странно защо, въпреки приликите между двата модела, Clio 200 Turbo премина от 2-литров двигател без турбо към по-малък 1.6 литров агрегат с турбо. Това не донесе никакви позитиви защото и двете коли разполагаха с еднаква мощност – по 197 конски сили.
Изглежда, че само шасито не е в състояние да спаси репутацията на марката. Двигателят беше добър, колата пъргава на пистата, но скоростната кутия с двоен съединител беше голямо разочарование.
Липсва ни страхотния SLK 55 AMG. Той беше абсолютно чудовище – европейски напомпан автомобил с харизма привличащ всеки фен. 5.5-литровият М152 V8 е същият като М157 би-турбо, но с 415 коня.
Настоящият SLC AMG, или по-точно Mercedes-AMG SLC 43, има 4.3 литров V6 двигател с двойно турбо, който също звучи добре, но е по-малко мощен. Разполага с относително скромните за това шаси 362 коня, или с цели 50 к.с по-малко.
Когато Mazda пусна втората генерация на MX-5, продажбите тръгнаха постепенно надолу.
Някои твърдят, че причината се крие във визията, а други в липсата на достатъчно мощност. Първият модел, има пъргав 1.6 литров двигател със 114 к.с, докато същият двигател в по-тежкото шаси осигурява разочароващите 108 к.с.
В късните 60-те, една от най-горещите коли в Америка беше Ford Mustang v.1. Той стартира с с 271 к.с V8 двигател, преди да бъде подобрен до зашеметяващите за времето 375 коня. Това е повече отколкото има сегашния Mercedes-AMG SLC 43!
Но през 1973 година се зароди бензинова криза. Ford и отговори с по-малък, лек и ефективен Mustang. Новите емисии убиха развитието на двигателите, а продажбите намаляха. Втората версия на Mustang нямаше V8, а по-обикновен V6. А когато Ford реши да върне V8 през 1975 година, неговата мощност беше едва 122 к.с.
Може да е много умен автомобил, но RS 5 е с по-малка мощност от предшественика си. Той наистина няма нужда да има повече от 444 коня, ако трябва да бъдем честни. Въпреки това, повишеният въртящ момент и намаленото тегло правят RS5 един истински изтребител, осигурявайки му шеметно ускорение от място до 100км/ч за 3.9 секунди.
Източник: Car Throttle
Експресна доставка
Доставяме до всяка точка на България.
Нови части всеки ден
Ежедневно зареждаме нова стока.
Проверено качество
Авточасти с гаранция.
Право на връщане
14 дни на право на връщане на всяка поръчка.