Как се публикува запитване?
* Продуктите с обявена цена могат да бъдат директно поръчани от MEGAPARTS.
** За да направите запитване, трябва да имате профил: вход или регистрация →
Няма нищо лошо в това да изберете изпускател базирайки се на външния вид или звука от него, но разбира се крайната цел е да увеличите ефективността. Затова ще разделим нещата на 4 по-малки раздела.
Изпускателен колектор
Първата контактна точка на отработените газове и една от най-често модифицираните. Идеята обикновено е да се увеличи диаметъра на изпускателните тръби и на пропускливостта чрез оптимизиране на отработените импулси до нужното ниво.
Катализатор
Устройство за преобразуване на вредните NOx, CO и неизгорели въглеводороди до много по-безопасните N2, O2, CO2 и H2O.
Тръби
Нужни са тръби за отвеждане на изгорелите газове в задната част на автомобила. В противен случай купето би се напълнило с вредни емисии.
Резонатор
Незадължителен елемент, но често присъства с цел снишаване на нивото на шума. Действа на принципа на елиминиране на специфични звукови честоти.
Заглушител
Съществуват много различни типове, но главната им цел е елиминиране на шума. Те действат като пренасочват въздушния поток по време на преминаване през тръбите и прекарването му през порести тръби с шумоизолиращ материал, докато накрая газовете излизат през ауспуха.
Скоростта на извеждане на газовете е ключова за ефективността. Съществува следната зависимост – при ниски обороти количеството на газове е по-ниско, съответно и скоростта. За да увеличите скоростта ви трябва по-малък диаметър, което от своя страна би довело до неефективност при високи обороти. Изпускателната система е по-ефективна когато се постигне „пулсиране „ на отработените газове – високо следвано от ниско налягане. Ниската зона помага за повишаване на ефективността на буталата, тъй като те имат по-малка работа за вършене. Оптималната позиция е при максимално висока скорост на отработените газове и най-ниско ниво на съпротивление. Идеята е повишаване на диаметъра при повишаване нивото на отработените газове. Така се постига по-оптимален въздушен поток.
Тествана е Интегра с модифициран изпускател с вътрешен диаметър от 2.25 инча, спрямо стандартен такъв с диаметър 1.8 инча. Според резултатите, при стоковия изпускател оптималната работа е при ниски обороти, докато новия изпускател се представя по-добре при високи обороти – 3% разлика. Най-добро представяне при 2.25 инча диаметър имаме при обороти между 5000 и 6000
Предимства:
Недостатъци:
Експресна доставка
Доставяме до всяка точка на България.
Нови части всеки ден
Ежедневно зареждаме нова стока.
Проверено качество
Авточасти с гаранция.
Право на връщане
14 дни на право на връщане на всяка поръчка.