Как се публикува запитване?
* Продуктите с обявена цена могат да бъдат директно поръчани от MEGAPARTS.
** За да направите запитване, трябва да имате профил: вход или регистрация →
Когато производител пусне даден модел, той често предлага множество варианти на същия с цел да привлече максимално широка аудитория. За жалост, много често се случва така, че дадени алтернативни версии разрушават всичко хубаво изградено от марката.
Със сигурност за този модел може да се кажат много добри неща, но ако сте ентусиасти може да отбягвате точно това 996.
Тъй като това е кабриолет версията на модела, не говорим за някакво супер добро представяне на пътя. Добавете към това и факта, че колата има автоматична трансмисия и ще получите доста безлична комбинация за 911. Всъщност, автоматичните трансмисии не са толкова зле, но Triptonic е много стара технология, която изостава доста от по-бързия двоен автоматичен съединител.
В своята най-добра версия с двойно турбо, Supra e абсолютно животно. Това е мечтата на всеки фен на тунингованите коли, тъй като 2JZ е узрял за повече коне. Supra се предлага и в бюджетна версия, която е оборудвана с двигател с натурална аспирация – версия на шест цилиндровия 2JZ с приличните 220 конски сили. Шасито обаче е доста тежко и двигателя идва слабичък.
Supra се предлага и във версия с четири-степенна автоматична трансмисия. Като прибавим това към двигателя се получава една не много атрактивна комбинация за такава легенда като Supra.
Пазарът на нови автомобили след 60-те години на миналия век се концентрира върху все по-малки автомобили, така че Mustang също трябваше да получи нова визия... благодарение на Ford Pinto. Втората генерация на Mustang беше базирана на новата по това време компактна кола, и съответно получи доста от не толкова вдъхновяващите и дизайнерски линии.
Mustang има богата и славна история, но втората генерация беше грешка. Тя дори не получи V8 двигател години наред, а първоначално се предлагаше само във вариант с 4 или 6 цилиндъра.
Този модел е оборудван с различна скоростна кутия, която се представя доста зле освен ако колата не е на писта. Ръчните скорости са боклук, освен ако човек не шофира „нормално“. И двата типа скоростни кутии за този модел имат много недостатъци, но все пак ръчните са за предпочитане от болшинството водачи, особено за „нормално“ шофиране.
SMG версията е страхотна на писта, но защо е трябвало тя да бъде сложена в автомобил тип кабриолет? Точно затова комбинацията E46 M3 Cabriolet и скоростна кутия SMG разваля иначе страхотния модел автомобил.
Малко коли са по-легендарни на дрифт сцената от Nissan S серията. В Америка, автомобилът наречен 240SX е предлаган във вариант с автоматична скоростна кутия и отворен диференциал, две неща които вероятно ще искате да избягвате всячески ако търсите да постигнете луди плъзгания.
Привлекателността на Mazda RX-7 се крие в нейното ниско тегло, фокус върху шофирането и прекрасната ръчна трансмисия. Нетипичният роторен двигател обича да е в обороти, а ръчната скоростна кутия е прекрасен начин за доставяне на удоволствие на пътя.
Този модел се предлага и във версия с автоматични скорости – 4 на брой. Той е все така интересен за каране в режим Rex, но човек се чувства така сякаш колата няма търпение да превключи на ръчни скорости... такива обаче няма.
Изглежда че сякаш всички тук мразим автоматиците, но това не е така. Ние просто не харесваме автомобили с лоши автоматични скорости, а историята показва, че хубави се срещат много. GT86 е прекрасна илюстрация за лош автоматик. Това е една от последните останали сравнително достъпни коли със задно задвижване и ръчни скорости, които са наслада за шофьора. За жалост, автоматика е труден за каране. Смяната на предавките отнема доста време, а колата реагира бавно. Сякаш предавките се задържат по-дълго от необходимото.
Източник: Car Throttle
Експресна доставка
Доставяме до всяка точка на България.
Нови части всеки ден
Ежедневно зареждаме нова стока.
Проверено качество
Авточасти с гаранция.
Право на връщане
14 дни на право на връщане на всяка поръчка.