Как се публикува запитване?
* Продуктите с обявена цена могат да бъдат директно поръчани от MEGAPARTS.
** За да направите запитване, трябва да имате профил: вход или регистрация →
Данъчните закони в Италия и Португалия в края на 80-те години направиха така, че BMW да пусне специален модел за тези страни. 320Is ползва 2-литрова версия на легендарния четири-цилиндров двигател S14 – от Е30 М3.
В останалата част на света, клиентите получиха по-стандартна версия.
Фактът че вносът в Бразилия беше забранен през 70-те години, накара VW да подходи по различен начин за този пазар. Те направиха супер готино купе, което всички фенове по света копнееха да докоснат. Бразилският Type 3 разполага с подобрен 1.7 литров двигател и страхотна визия.
Всички харесват Impreza, особено добър модел като WRX STI. Често обаче специалните издания на Subaru са ограничени само до Японския пазар. Същия е случая и с S207. Произведени са едва 400 бройки от този модел, разполагащ с цели 324 коня под капака. Други отличителни особености на колата са седалки Recaro, окачване Bilstein и спирачки Brembo.
Фокусираме се върху Beat от 90-те заради нейния страхотен двигател. Той има само 63 коня, но червената линия за оборотите е на забележителните 8,100 оборота в минута. Цилиндрите са три, а теглото около 760 кг. Honda Beat е пъргава, бърза и забавна кола. Срамота, че никога не излиза официално от Япония.
Sandero от Renaultsport изглежда фантастично. Единственият му недостатък е, че никога не се продава в Латинска Америка. В Европа, Sandero се предлага като сравнително бюджетна кола, алтернатива на Dacia, затова спортен модел не би се вписал напълно във визията и. Това обаче не ни спира да харесваме RS и нейния остарял, но добър 2-литров двигател доставящ 148 к.с.
Ford Racing Puma е модел предназначен изцяло за клиентите във Великобритания. Взет е доста добрия базов модел и са добавени спирачки Alcon, а колата е малко по-широка и агресивна. Единствената цветова опция е наречена „Имперско синьо“. Допълнителните благинки включват диференцал с ограничено приплъзване и други екстри. Предлага се само с десен волан.
Близкия Изток харесва мощни SUV, независимо дали идват така от фабриката или са допълнително модифицирани. Nissan се възползва добре от търсенето и разработва Nismo версия на тежкия Patrol. Той е обут с 22 инчови алуминиеви джанти и амортисьори Bilstein. Шасито е допълнително подсилено, а аеродинамиката настроена за минимално съпротивление. Двигателят е V8 - 428 к.с, а моделът не се предлага никъде другаде по света.
Източник: Car Throttle
Експресна доставка
Доставяме до всяка точка на България.
Нови части всеки ден
Ежедневно зареждаме нова стока.
Проверено качество
Авточасти с гаранция.
Право на връщане
14 дни на право на връщане на всяка поръчка.