Как се публикува запитване?
* Продуктите с обявена цена могат да бъдат директно поръчани от MEGAPARTS.
** За да направите запитване, трябва да имате профил: вход или регистрация →
Как се публикува запитване?
* Продуктите с обявена цена могат да бъдат директно поръчани от MEGAPARTS.
** За да направите запитване, трябва да имате профил: вход или регистрация →
Няма намерени резултати
Mercedes-Benz
Вече повече от две десетилетия тези автомобили са разумен избор за семейни и улегнали хора, които търсят скорост и достатъчно място за пренасяне на багаж, детски колички и домашни животни. Mercedes не бяха първите предложили идеята за бързо комби, но формулата работи от самото начало и се доказа като доста успешна.
Нека да се върнем назад във времето и да видим някои от най-добрите модели от AMG в клас комби. Всички те са разумен избор за покупка и към днешно време. Отделете 10 минути и си спомнете за някои стари и по-нови модели:
Колкото и трудно е за по-екстремните фенове на Mercedes и BMW да признаят, точно с този модел Mercedes започнаха успешната си кампания в този пазарен сегмент. По това време, AMG беше независим разработчик на двигатели, а работата с Mercedes стартира през 1990 година. Именно тогава беше адаптиран W124 E – той стана по-агресивен и бърз.
AMG има опит с ъпгрейд на модели и преди – W124, W123 и други от 80-те години, включително с фамозния 5.6-литров AMG Hammer. Но техния апогей настъпва с това комби от Е класа. То включва 3.6-литров двигател с шест цилиндъра и мощност 268 коня. Ускорява от 0 до 100 км/ч за 7.2 секунди и достига максимална скорост от 249 км/ч. Тези параметри са доста добри дори и към днешно време. Но ако искате оригинала, трябва да знаете, че той вече е доста рядък и скъп. Може да ви струва около 30 хиляди евро.
Между разработката на W124 и W202 C, колите на Mercedes станаха малко по-елегантни. След успеха с моделите AMG 36 и засилване на ролята на AMG в партньорството с Mercedes, колите зажадняха за още мощ. Всичко тръгна зле след поредица от тестове на чупливия 4.3 литров V8 двигател от AMG. Той обаче беше доразвит и поправен за да бъде внедрен успешно в първата кола сглобена изцяло от AMG. Крайният резултат е значително повишение на мощността до 302 коня и въртящ момент 408 Nm. Колата има пет-степенна автоматична трансмисия, която до този момент е резервирана само за моделите с V12. Освен това, С43 има двойно окачване отпред и подобно шаси на съвременните DTM. В момента, подобни модели се продават за почти 20 хиляди евро.
В началото на 21 век, AMG взеха необичайното решение да намалят двигателите за С класа. За W203 беше избран 3.2-литров V6. От друга страна, турбото направи колите достатъчно мощни и бързи. Може и двигателите да загубиха два цилиндъра, но имаха на разположение 349 к.с и ускорение до 100 за само 5.2 секунди – това е с 1.3 сек. по-бързо от стария V8. Максималната скорост достигна 282 км/ч.
В същото време, партньорството между Mercedes и AMG стана сериозно. От 1 януари 1999 г двете фирми на практика станаха едно цяло – Mercedes придоби 51% от акциите на AMG.
Тук нещата стават още по-интересни. Това е годината в която Mercedes купува останалите 49% от AMG и напълно поглъща компанията. За да отпразнува събитието, въпреки че разработката е започнала доста преди това, е пуснат W203 от С класа. Той губи два цилиндъра, но получава достатъчно кубици за да захрани този голям автомобил.
Двигателят е с вместимост от внушителните 5.4 литра. Той е без турбо в С55 и с компресор в по-големите си братовчеди. AMG V8 е първия автомобил с четворен изпускател. По това време, Mercedes започват да гледат на С55 като на нещо по-специално. Колата е с 15 секунди по-бърза на Nurburgring, а цената и втора ръка започва от 20,000 евро.
Турбокомпресорите започнаха по-смело да си проправят път към Mercedes след 2006 година. Тогава мощността удари тавана. Например, 5.5 литровия V8 беше сложен в Е63 от 2009 година. Имаше две версии на автомобила – с мощност 577 к.с и въртящ момент 796 Nm, и разрушител с 607 к.с и 896 Nm. Дори и „базовият“ модел ускоряваше до 100 км/ч за само 4.5 секунди.
Е63 наистина беше нещо специално, а цената в момента е над 40,000 евро. Този модел доказа, че немците са способни на много щури и бързи модели.
Компанията вече използва скандалния и невероятен 6.2-литров V8 в С-класа за да създаде една от най-добрите коли за всички времена. Версията комби има малко по-лош баланс отпред, но пък е по-практична. За много хора този модел е връх в каталога на Mercedes. Има двигател с мощност 513 к.с и въртящ момент 647 Nm. Произвежда се в силно ограничен тираж от 20 бройки, а от тях само 5 са комби. Няма как да се намерят на пазара, но версията седан с повече късмет може да се купи за под 40,000 евро.
Само го погледнете, CLS63 от 2013 може би е най-красивия Mercedes до момента. Той се предлага във вариант със задно и със задвижване на четири колела. Параметрите му на пътя са впечатляващи – ускорява от място до 100 км/ч за 4.2 секунди. В континентална Европа се предлага и вариант S който е със 70кг по-тежък, но постига впечатляващите 3.6 секунди. Помнете, че говорим за една голяма и практична кола...
Моделът от 2013 има 6.2 литров двигател без турбо, който успява да победи и съвременния 5.5 литров BiTurbo популярен в момента. Базовия CLS AMG има 549 к.с, докато S разполага с цели 577 к.с. Читав екземпляр няма да струва по-малко от 40 хил.евро.
След като признаха, че вероятно няма да направят предишния E63 по-мощeн, инженерите без притеснение намалиха капацитета на двигателя до 4-литра и V8. Двигателят взаимства технологии от F1, и въпреки че губи няколко кончета спрямо предшественика си, той все така предлага сериозните 604 конски сили.
Задвижва всички колела и ускорява до 100 км/ч за само 3.4 секунди. Ограничителят прави невъзможно превишението на скоростта над 250 км/ч, въпреки че границата спокойно може да се повиши на 300 км/ч по електронен път. Ако му се позволи, този Mercedes би преминал границата от 322 км/ч.
Може и да е автомобила с най-малък капацитет на двигателя, но Е36 е роден боец. Предлага се и вариант за Е43 с V6 и двойно турбо, който почти нов струва 70 хиляди евро.
Източник: Car Throttle
За консултация и поръчки на авточасти на номер +359 2 437 32 48 или натисни бутона по-долу:
Повече информация за изкупуване на автомибили на номер +359 2 437 23 64 или натисни бутона по-долу:
Експресна доставка
Доставяме до всяка точка на България.
Нови части всеки ден
Ежедневно зареждаме нова стока.
Проверено качество
Авточасти с гаранция.
Право на връщане
14 дни на право на връщане на всяка поръчка.
MEGAPARTS Marketplace e платформа за търговия с авточасти, на която партньори на MEGAPARTS предлагат своите продукти и услуги. Работейки с множество доставчици, ние MEGAPARTS успяваме да предложим богат асортимент на едно място за всички автолюбители. Нашите партньори предлагат авточасти, гуми, джанти, акумулатори, автоаксесоари и други продукти на автомобилна тематика. За да предложим максимално качество на обслужване, от MEGAPARTS щателно подбираме своите партньори и контролираме всяка една поръчка за авточасти или други продукти, направена през платформата, за да гарантираме, че всеки един потребител ще получи максимално качествено обслужване.
Не можете да пуснете ново запитване, защото имате непрочетени съобщения към други запитвания.
Политика за бисквитките
Използваме бисквитки, за да предоставим възможно най-добрите услуги в уебсайта ни. Те ни позволяват да анализираме поведението на потребителите, за да подобряваме уебсайта.Запитването ще получи приоритетна позиция и различен външен вид. Срокът на промотиране е от момента на активиране до края на съответното запитване.
Цена: 0.5 кр.
Винаги можеш да редактираш и промотираш запитването си по-късно от Моите запитвания.