Как се публикува запитване?
* Продуктите с обявена цена могат да бъдат директно поръчани от MEGAPARTS.
** За да направите запитване, трябва да имате профил: вход или регистрация →
Моделът е прикрит звяр. Най-напомпаната му версия е на практика Skyline GT-R с двойно турбо. Двигателят е с работен обем от 2.6 литра, което няма нищо общо с нормален автомобил. Даже и стандартните варианти на модела имат 2.5 -литрови двигатели с турбо – същия наличен и в R32 Skyline GTS-t и R33 GT-T. Накратко, Stagea е почти Skyline – без значение кой модел ще изберете....
Този скъп и луксозен автомобил крие невероятен двигател. Вариантът означен с числото 300 е оборудван с 2JZ, който има работен обем от 3 литра и се поддава на множество модификации. Освен това GS разполага с възможност за заключване на автоматичната скоростна кутия в рамките на секунда, и е потенциален прикрит дрифтър. В Япония, Toyota Aristo (еквивалентът на GS) получи оборудван с турбо двигател 2JZ.
В Щатите се предлага моделът GS400, който е снабден с двигател 1UZ V8 с мощност 300 конски сили.
Малко преди Phaeton да се превърне в хит, компанията разчиташе на Passat W8 като топ луксозно предложение. Моделът е оборудван с двигател с четири цилиндъра и 271 коня, въртящ момент от 385Nm. Двигателят прилича доста на два свързани V4 с тесен ъгъл между банките и плосък колянов вал. За жалост, такава конфигурация на двигателя предполагаше, че W8 няма да се продава много добре – особено след като Phaeton осигурява повече лукс. Компанията успя да пласира само около 10,000 бройки между 2001 и 2004 година.
Toyota Century e една от най-страхотните коли в историята за всички времена. Изглежда страхотно и се връзва добре с нещото поместено под капака. Втората генерация на Century e пусната през 1997 година и включва V12 двигател – което я направи единствената кола с предно разположен V12 двигател и задно задвижване в Япония.
Lancia e позната с култовата Delta Integrale в ралитата, но италианците имат и много други прекрасни автомобили, които може да отличим. Thema 8.32 е един невероятен пример за автомобил оборудван с типично италиански V8.
Двигателят е взет назаем от Ferrari 308 и е съвсем леко променен за да се впише в една фамилна кола. Вместо плосък, се ползват кръстосан колянов вал, по-малки клапи и променен ред на запалване. Всичко това осигурява 212 конски сили.
Когато Пагани се оглежда за двигател за новата си суперкола Zonda C12, той решава да се обърне към Мерцедес за помощ. Двигателят на който се спира е М120 – 6-литров V12 ползван за S600. Или всеки купил си втора ръка S600 ще получи един луксозен круизър с двигател на супер автомобил. Едва ли този модел се вписва в съвсем обикновените коли, но в сравнение със Zonda тай си е направо такъв...
А най-хубавото от всичко не е фактът, че колата е супер мощна. Не, говорим за потенциала за подобрения по изпускателната система. Моделът от видеото по-горе има М137, който заменя М120... Той се отличава със страхотен звук.
Източник: Car Throttle
Експресна доставка
Доставяме до всяка точка на България.
Нови части всеки ден
Ежедневно зареждаме нова стока.
Проверено качество
Авточасти с гаранция.
Право на връщане
14 дни на право на връщане на всяка поръчка.