Как се публикува запитване?
* Продуктите с обявена цена могат да бъдат директно поръчани от MEGAPARTS.
** За да направите запитване, трябва да имате профил: вход или регистрация →
Copperhead, който беше бързо преименуван след съвпадения на имена, е проектиран като малък, лек и по-жилав роднина на Dodge Viper. Смята се, че има доста по-добро управление и би струвал по-малко от половината от цената на Viper при неговото излизане през 1997 година. Двигателят е 2.7-литров V6, а ръчните скорости само ни карат да се чудим защо по дяволите този автомобил никога не видя бял свят?
Фактът че C-X75 ползва независим електрически мотор задвижващ четирите колела не е най-забележителното нещо в този модел. Оригиналният концепт има двигател с газова турбина поместена по средата на шасито. Планираният пробег е бил около 1000 км с едно зареждане, а мощността на турбината около 780 коня. Този автомобил би бил един уникален звяр, но за жалост шефовете не го одобряват и той остава само като нереализирана идея.
Ако визията не е достатъчна причина да ви накара да пожелаете този автомобил, то със сигурност неговия невероятен 7.5-литров V12 двигател ще го направи. Моделът е със задно задвижване и има общи черти с Ferrari и Lamborghini. Всъщност шасито е моделирано от F-22 Raptor, а напълно работещ прототип е построен във Великобритания от Prodrive.
E46 M3 все още е любимото М3 на много хора благодарение на ревящия, супер-отзивчив двигател с шест цилиндъра в редица и идеалните пропорции. Колата изглежда страхотно, а BMW прави само една бройка за тестове, но странно защо я ползва единствено за нов дизайн на задните врати. Колко жалко, че този модел никога не излезе на пазара...
Изглежда ли ви познато? Голяма част от малкия Quattro Spyder наподобява на оригиналното R8. Spyder е много по-малък, като е представен на изложението във Франкфурт през 1991 година когато тези 18-инчови джанти изглеждат огромни. Колата е със задвижване на четирите колела и с V6 двигател по-средата. Проектът е спрян, а компанията се насочва към TT с двигател отпред, но духът на Spyder живее в R8.
A110-50 става хит в Интернет, когато е представен пред медиите. Прекрасната агресивна визия за 50-тата годишнина на A110 намеква на феновете, че Renault все още може да произвежда подобни коли. Въпреки че марката е регистрирана, до момента няма индикации, че Alpine ще влезе в производство.
Lotus устояха през тежкото първо десетилетие на 21 век, а към неговия край представиха концептуалния модел Elan. Проектиран е с тегло по-малко от това на Exige, и с 4-литров V6 двигател. Представен е на изложението в Париж през 2010 година. Смяташе се, че ще влезе в производство до 2013 година, но парични проблеми направиха това невъзможно.
Nissan сериозно смята, че MID4 може да е съперник на Honda NSX, която излиза няколко години преди това. Подобна на Honda, и Nissan се целят във феновете на марки като Porsche и Ferrari. MID4 има двигател в средата, четири движещи се колела и 67% от мощността насочена отзад. Рецептата е страхотна, но колата се оказва твърде скъпа за масово производство.
Не сме сигурни към кои точно клиенти е насочено това купе от Saab, но то изглежда толкова добре, че само може да съжаляваме, че никога не бива пуснато. Има задвижване на четирите гуми, прозрачни А колони за по-добра видимост, и V6 двигател с 400 к.с за ускорение от 0 до 100 за 4.9 секунди. Друга отличителна особеност на Aero X са карбоновите панели.
ИЗТОЧНИК: Car Throttle
Експресна доставка
Доставяме до всяка точка на България.
Нови части всеки ден
Ежедневно зареждаме нова стока.
Проверено качество
Авточасти с гаранция.
Право на връщане
14 дни на право на връщане на всяка поръчка.